ویژه برنامه‌های قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت سالروز تشکیل قرارگاه برگزار می‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 100
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام محمد عدیده معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ضمن تبریک فرارسیدن دهم شهریور ماه سالروز تشکیل این قرارگاه برنامه های پیش بینی شده قرارگاه پدافند هوایی در این ایام را تشریح کرد.

حجت الاسلام عدیده گفت: حضور کارکنان در حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، برگزاری محفل انس با قرآن در یگان ها و کوی های سازمانی، اجرا و پخش زنده دعای کمیل از دانشگاه پدافند هوایی، برگزاری همایش دوچرخه سواری از ستاد قرارگاه به مقصد حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس، تجلیل از کارکنان نمونه و نخبه قرارگاه، تهیه و پخش نماهنگ، تیزر، برنامه های مستند و گزارش های خبری از صدا و سیما و اجرای تبلیغات محیطی و میدانی در سطح شهرها، یگان ها و کوی های سازمانی از جمله برنامه‌های سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) می باشد.

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده به منظور تشریح دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: مصاحبه با مطبوعات و بازدید از خبرگزاریها، حضور در برنامه های رادیویی و تلوزیونی، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی، حضور در برنامه های زنده اجتماعی و گفتگو محور سیما از جمله برنامه‌های فرماندهان قرارگاه به مناسبت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) است.




:: برچسب‌ها: پدافند هوایی ،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: